onsdag 10 juni 2009

Shoeholic


Ni vet skorna från Carin Wester ^^, nu vet jag när de kommer ut nämligen i slutet av Juli/ början av Agusti och priset för de låga som jag vill ha ligger på 3300 pix. Hoppas jag kan få tag på dem eller att någon snäll mamma köper dem till mig ;).




Dessa påminner dock om Balenciaga 2006 och om Carin Westers kommer från DinSko

Sedan så är höstkollektionen hos DinSko sjukt snygg, måste hemom och shoppa lite skor dessa skulle passa fint. Gillar de med fransar påminner om ett par Loubotins och de andra är bara SUPERLICIOUS.




Ovan Äkta louboutins i Paris och nedan Dinskos kopiar but what the hell jag ska ha dem.




Höst skor/stövlar är något jag älskar, det är en så härllig känsla att stappla fram i ett par högklackade stövlar. Och med höga skaft med ett par stuprör i, man känner sig automatiskt super sexy ;). Så till hösten är min önskelista följande, ett par låga boots från Carin Wester (översta bilden) Fransstövlar från DinSko och ett par Acne Jasna ;).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar