torsdag 25 juni 2009

I think I'm a little bit


Igår var vädret helt sjukt. Det var rena rama grekland, så jag chillade med några kompisar på bo01 och det var stekigt värre. Jag hade på mig min schnygga baddräkt från Gina som alla gillar ;). Är riktigt nöjd med den, den påminner om Eres baddräkter jag bloggade om i vintras.




På kvällen drog jag in till lilla torg och drack rosé med Frida och det var mycket snygga span där ;).

Idag ska jag på stan med mamsi hon tog ledigt för att hänga med mig :D. Vi tänkte kolla reaorna lite och jag måste försöka köpa två par stuprör ( ett par orginal och ett par black från CM) sen behöver jag ballerinas ;). Dagens och annat kul kommer kanske sen ;)

XOXO

1 kommentar:

  1. hi am jazzy.........nice blog.visit my blog at www.beanetizen.blogspot.com

    SvaraRadera