lördag 13 juni 2009

Burn after reading


Just nu är jag så trött på allt. Inget går som jag vill och jag kommer inte få något sommarlov och det ärkallt och kyligt här, skulle varit lite bättr om vädret var trevligare så man fick lite sommar. Jag vill bara ha en dag där jag vet att jag inte behöver göra något och där jaga vet att jag inte har något att göra dagen därpå förrän den dagen är här och berättar vad man ska göra idag.
Nu ska jag sova och läsa tidningar och min bok. Imorgon hoppas jag på en bättre dag och att jag får tag på någonstans att bo i Düsseldorf. Sedan ska jag hämta upp min studentklänning som har fått en liten reperation. Studentdagen var så vild att jag fick två hål på klänningen :O. Dagen ska avslutas med en fika med mina kära vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar