tisdag 9 juni 2009

Goodnight Goodnight

Nu ska jag mysa och kurera mig, har dragit på mig värsta förkylningen. Ligger här med två nya tidningar och en kopp rött te med honung. Har blivit helt hypad på rött te idag bl.a. drack jag två koppar roobios innan idag när jag mötte upp mitt girl gang för fika ;). Tydligen så finns det en speciell te-kula för roobios te; det ni;) Jag har kanske slutat skolan men jag lär mig fortfarande nya saker varje dag:D. Nu ska jag dock krypa till kojs med Dan Browns bok Digital Fortress. Jag var och så Änglar och demoner förra lördagen och jga måste säga att den var bättre än boken ;).



BTW. checka in min nya dator i bakgrunden fick den i studentpresent :D och kolla in det nya omslaget på Elle, svesnka elle har gjort sitt första specialdesignade omslag för premunanter. Nu slipper man alla fula rubriker som bara skriker köp mig och kan fokusera på kvalitet;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar