måndag 29 juni 2009

It's a Beautiful day


Här kommer en liten bild från helgen ;). Har sagt adjö till ännu fler nu och jag börjar bli mer deprimerad av det :P. Igår satt jag och kollade på Run's House i tre timmar. I fredags efter att jag sagt hejdå till lite folk under veckan zappade jag i tre timmar utan att ha något att titta på.


Jag kommer sakna alla mina vänner otroligt mycket, jag kommer även sakna den svenska sommaren på västkusten som jag inte fick vara med om förra året och inte heller i år :(. Nästa år dock har jag bestämt mig för att vara ledig och kunna njuta av sommaren i vår stuga.



Snart sak jag iväg och säga hejdå till ännu fler :(
Tjingeling

1 kommentar:

  1. naaw anna jag komemr sakna dig med;) ja kan förstå hur du k'nenr efetrsom du ska åka iväg så pass länge men oroa dig inte vi komemr hålla kontakten! det e bara ett halvår! och du komemr ha så kul, få så många nya erfarenheter och uppleva så mcyekt nytt och äventyrligt! sdont worryXDXD vi komemr leva kvar! be happy! puss puss ses i efetrmiddag hos nils!;P

    SvaraRadera