tisdag 30 juni 2009

I like my monwy where I can see them ... Hanging in my Closet

Jag är shopping sugen så in i vassen, såg lite snygga saker på stan idag även om det bara vara lite snabb titt.
Dessa byxorna från gina är otligt snygga och passar in i Lyx-Bohem temat som jag och en kompis kom underfull med är min stil idag. Dock så känns de lite onödiga att investera i då de är i polyester, men snygga är dem ;). Tänk med ett vitt linne och mina gladiatorsandeler med klack ;).

Sedan vill jag ha en weekendbag nu innan jag åker, för det är lätt och behändigt på flyget när man bara ska hem över en helg, så kan man köra på handbagage ;). Har hittat en snygg på Åhléns från Wera. Aningen dyr men annars kanske denna från Accent som är lite billigare. Ska försöka få min pappa att köpa en på Torsdag, :D men den från Wera är ju i äkta skinn så det känns mer som en bra frtamtids investring :P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar