måndag 1 september 2008

Fullt Upp

Jag har verkligen haft fullt upp i helgen och har inte hunnit sy något vilket känns lite tråkigt. Så till veckan ska jag försöka hinna med något.

I Helgen hann jag dock gå med min Kompis (som jag ska sy en festklänning till) på stan och titta på klänningar och få lite inspiration. Det var bra så nu har jag lite mer koll. Jag har en lista full med ssaker som jag önskar ska vara klar till på Söndag som bl.a.
  • Fixa färdigt collage
  • Sy klart en klänning
  • Sy om en klänning till en typ tunika/tröja
  • Sy tygkassar av gammalt tyg jag hitta i en låda
  • Sy upp ett par byxor

Ja och sen måste jag börja med fler plagg till A/W hoppas jag är klar till oktober. Sen måste jag börja med Balklänningar och sommar kollektion.

Idag hade jag på mig en kjol som jga sytt i våras och den var omtyckt fick flera komplimanger, så det var kul.

Sen i skolan måste jag göra projekt arbete och det känns som det kommer ta mycket tid men ska försöka arbeta mer på det nu på hösten så att jag har mer tid att sy på våren.

Nu får det vara bra för idag

Puss // Annalicious

Ps. Jag har så fullt upp att jag inte har hunnit läsa månadens Elle men nu längtar jag efter nästa nummer av PLAZA MAGAZINE, vet dock inte när den kommer =(.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar