lördag 13 september 2008

Elle

Igår dumpade nya nummret av Elle ner i brevlådan. Jag har inte hunnit läsa den än men bläddra igenom den lite snabbt och på HUsesyn var dem då hemma hos Ivana Helsinki. JAg blev helt förvånad, för i somras köpte jag en klänning från Ivana Helsinki. Jag hade kollat på den innan och den är helt Annalicious, jag tror jag har nämnt den innan i bloggen. Men den var ganska dyr så jag tänkta ha den tioll min student men jag hade ingen aning och vilket märke det var. Dem i affären sa att det var en finsk designer och det inte fanns på något annat ställe i malmö. Jag trodde då att det var typ ett halv stort finskt märke, inte som Acne eller så, men men. Nu i Elle så verkar hon var jättestor utomlands och var det enda nordiska märket på catwalken i Paris i våras. Så det var en kul överraskning, jag älskar verkligen klänningen och nu vill jag bara använda den ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar