torsdag 11 september 2008

Just a little more Bite

I tisdags blev jag mycket glad, för efter mycket sökande hittade jag till slut PLAZA MAGAZINE. Så på det sjätte försöket gäller det. Det var en riktig skattjakt tills jag fann mitt nummer. Nu ska nummret få ligga och vänta lite till så att jag kan sätta mig ner i lugn och ro en dag och läsa och riktigt njuta.

Och när man ska sitta ner och njuta kan man ta en drink med lite schweppes i. Så blir det just a little more bite. Jag gillar tigrar btw och schweppes reklamen är cool och avslappnat, loungeig helt enkelt. Precis som Ocean's filmerna är vilka jag såg i helgen, de är jättebra och typiskt mig.





Denna månaden är en detox månad vad det gäller att handla onödiga saker. För jag måste tänka lite mer innan jag handlar kanske, det blir en del onödiga köp. Till vinter ska jag handla en pälsjacka, kanske ett par vinterskor. Sedan har vi då listan med onödiga köp;

Basic tröjor från Filippa K
En svart tajt kort kjol, kan hända att jag syr en annars gör Hope en snygg.
Jag köpte ett par svarta byxor från Cheap MOnday men gillar dem inte så mycket så ett par svarta byxor behöver jag gärna inte svarta jeans.
På senaste tiden har jag även börjat gilla koftor som bara hänger så en sån skulle jag gärna investera i.

Bild: Helmut Lang www.net-a-porter.com


Tiden går dock snabbt och snart är det väl rea igen så att jag kan fynda lite, för jag måste erkänna att alla mina favorit kläder är rea kap. Måste berätta då att jag fynda en underbar tunika från Anna Holtblad som i just love och den är typiskt Annalicious.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar