torsdag 4 september 2008

Annalicious

Jag har inte börjat med min fina lilla lista änn men ska nog starta i kväll. Annars tänkte jag berätta lite om hur jag blev Annalicious.



En vinterdag så hörde jag Fergies låt Fergalicious och tyckte den var rolig och klatschig. När jag senare samma vinter köpte en pälsmössa och använde den blev det helt Furdelicious. Efter det skulle jag skriva ett av mina vanliga aningen sjuka sms och då kom jag på att jag kunde ta och lägga ihop vissa ord. Vid detta laget visste alla att jag gillade mitt ord Furdelicious, så då kom ett nytt ord till Superlicious och senare i samma bana och mina Narcissistiska tankar (=p) blev det Annalicious och det är ju helt delicious. Nu får man ju inte ta det på för stort allvar, meningen är att det ska vara ett kul namn.

Så du får ha det Superlicous så länge tills mitt nästa delicious inlägg.

Puss

1 kommentar:

  1. ååå såå fergiliciouss..du borde ladda upp bootylicious med;);)

    SvaraRadera