torsdag 18 september 2008

Shopping

Nu har jag bara sån lust att shoppa och gå runt på ett stort lyxigt varuhus i typ Tyskland. Jag gillar verkligen tyskland och alla välklädda damer. Synd at vi inte har något lyxigt varuhus här i malmö som är uppbyggt som varuhusen på kontinenten, för jag antar att Astrid i västra hamnen inte direkt är som dem men jag får ner och titta in där någon dag. Imorgon ska jag titta på pälskappa och stövlar innan skolan. Hoppas jag hittar en snygg pälskappa till ett överkomligt pris. Just nu ligger en Sagapäls uppe på Lauritz.com och budgivningen är inte slut men känns lite dumt och köpa den när jag inte har provat den. För innan när jag har testat någon jacka har storlekarna varit helt annorlunda än vad de är idag (vi blir mer amerikanare än fransiskor =p).

Jag är back ikväll igen med lite bilder ;), take care

XOXO Annalicious - we all look delicious ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar