lördag 6 september 2008

SYYY



NU ska jag sy men jag har huvudvärk så det kommer kanske bli några fel på vägen men vill bara bli klar med hösten nu. Gick lite i parken igår, hösten är så härlig men man kan inte riktigt g åut och sätta sig på en bänk och ta ne kopp te här. För en gångs skull önska jag att jag var vid vår stuga i mellersta Skåne. Bara sitta där (i den svarta u:bersköna klänning jag har på mig idag) med en filt om sig en kopp te i handen och en bra bok (helst nya nummret av Plaza Magazine som skulle ha kommit igår men inga äffärer har den) sen bara lyssna på suset i träden och se alla fina färger på träden. Sedan kan man gå ner en runda till sjön och sitta på bryggan och bara njuta av tystnaden.

På kvällen hade man kunnat klä om till middagen och satt på sig denna klöänningen från Marchesa (Bild net-a-porter), och haft alla sina vänner hos sig och ätit en stor höstig 3- rätters middag.


... då hade kanske min huvudvärk gått över men nu får man knarka ipren istället.


NU ska jag sy och lyssnar då på Kylie Minogue idag och dricker en kopp grönt te med riven ingefära i för det sägs hjälpa en stressad hy.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar