lördag 21 november 2009

YesterDAY


Igår var en dag med mycket hä'ndelser och så blir även hela helgen tror jag. Vi började skolan runt halv tolv med ett besök på messe düsseldorf och det var faktiskt intressant ich se hur en mässa fungerar och allt runt omkring det.



Efter det stack jag hem och åt lite för kl sex skulle jag se fotboll. Det var min första fotbollsmatch ever. Men jag tror inte jag direkt kommer gå på någon match i sverige för det kommer att kännas lite litet i jämförelse mot att sitta i en stadium med 50 000 platser.



Iaf så var det Düsseldorf Fortuna mot Colbuts (tror jag) jag fick fråga om det var de vita eller röda vi hejade på :p. Matchen började lite segt men slutatde 2-1 till oss. Så det var ju roligt. MEn gud vad mycekt alla spelarna filmade under matchen speciellt från det andra laget.



Efter matchen stack jag och annica till ett studenthem i närheten och mötte upp de som bor där. Sedan begav vi oss in till stan och slutade på ett mysigt ställe.Det var ganska kul när vi skulle gå in för vi var ett party of five och jag var yngst men jag och de två killarna behövde inte visa leg. Medans de två tjejerna båda var äldre än mig behövde visa :D. Det blev inte så sent men det gör inget för vi ska ha tjejkväll ikväll och då blir det dancing to the stars.



Nu när jag vaknade strålade solen in och jag fick lust att gå ut och spinga men den verkar ha gått i moln igen :(. Jag tar en promenad istället och så ska jag försöka få mitt hår klippt ;)



Have it superlicious ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar