måndag 16 november 2009

No One


Myser i min säng med en kopp kaffe och Alicia Keys. NU måste jag dock pallra mig upp och låta veckans to do list ta fart.
Montag - Söka jobb
Mittwoch - vila :D
DOnnerstag - träna om jag är frisk
Freitag - Fotboll (tro mig inte men det är sant .. jag ska på fotboll)
Samstag - Tjejkväll och under dagen lite sightseeing
Sonntag - Kanske bio kanske twiglight ^^ ock så klart lite kultur på mina kultursöndagar (känner mig lite som Hedwig) på Goethe museet.

Wish Me Luck

XOXO

(om jag är klar med dagens innan tio så ser jag ett avsnitt Gossip Girl till annars måste jag läsa min bok som aldrig vill ta slut.. asså allavrligt jag läser och läser)

4 kommentarer:

  1. söka jobb? i d-dorf? elelr malmish? mitt jobb stressar ut mig, hehe alal verkar helt sjuka..ja har varit helt spyfärdig o utsliten nonstop efetr galna helgen. oo låter myspys, ja har mitt life på bilddagboken still om du e neugierig manchmal;) åå tyska<3 puzzzhaay mizz ya babe;)

    SvaraRadera
  2. Liebe Anna, es ist nich twilight es ist New Moon oder Biss zur Mittagsstunde wie/als wir sagen in Deutschland :P Ohh hast du gehört?? Ich will am Donnerstag Biss zur Mittagsstunde mit Madde sehen und das ist die tag vor (?) die Weltepremiere!! :D

    Viel glück!!

    SvaraRadera
  3. haha, vad hände med tisdagen, den bara försvann eller????? Gillar att du lägger upp ett foto på din bästa kroppsdel!

    SvaraRadera
  4. Paula: jag söker jobb var jag kan få jobb = the world :P. och svara på fB.

    Natta: OMG jag vill också se the hit guy före alla andra :P förhoppningsvis ska jag se den till helgen. Men jag fattar inte din tyska helt "oder biss zur mittagstunde" = eller till(bis och inte biss) till Lunchrasten ^^ hahai jag ska inte klaga :P du kan ju mycket ändå :D

    MAlin: hahai i have to make it up from your pictures +- 0 typ :P.

    SvaraRadera