fredag 13 november 2009

When your day is night alone



Igår lagade jag en jättegod middag gjord från ett nytt recept in meiner Kopf som påminner om rätt mamma och pappa brukar göra. Speciellt på söndgar när vi var på landet innan vi skulle bege oss hem. Det blev lyckat och gott. Idag däremot vill jag inte laga mat alls och jag vet redan att jag nästan inte har någon frukost imorgon och jag är sugen på choklad och cola just nu. Så imrogon måste jag då handla även om jag starkt inte vill det.


Detta hatar jag, ena dagen är allt jättebra och jag vill laga mat och bo själv och slippa allt ansvar och krav när man bor med andra. Men imorse var allt bra men nu vill jag inte mer igen. Jag hatar dessa svängningarna. JAg vill vara glad, jag vill göra saker, jag vill inte deppa.


Jag vill inte vara ensam längre.

2 kommentarer:

  1. hay annalicious! jag är dålig på att mejla i know, men när du komemr hem så finns jag här för dig, så vi ska ha fun fun;)& reunion. Klart du itne är ensam, du ahr ju familjen och mig, oss och alla dina kompisar och vänner:D jag är SUPERBUSYWOMAN nowadays..såå tyvärr komemr ja itne värsta mejla..men kommentera här kan jag ltie snabbt denna lördag kväll..det hände rså mkt att ja itne palalr skriva..men jag jobabr massa nu..och skolan med..tar upp typ mesta tiden..sen alla folk man träffar..och VILAN^^ den slarvar jag emd..ska typ lägga mig snart..var ju ute igår..massa fester o sånt sliter osså ut..men ja glömemr itne bort dig..är allmänt bara helt off..natta o alal andra e osså skitupptagna..men njut på av tyskland..skriv om du ahr nåt på hjärtat så ses vi ju till jul och nyår! <3 <3 hopaps allt ananrs blir bra med dig..det e ok och deppa..men tänk positivt..det är ju spännande att du får bo utomlands..jag önskar jag osså kudneö..vill ju åka och jobba i australien..planerar..men det kanske itne blir så..pg av skolan..ska ju förhoppningsvis komma in på program nu till nästa höst..men vi får se..och det komemr fixa sig för dig med..oroa dig itne för mkt för framtiden..det löser sig..och dina planer (jag läste bloggen tidigare), verkar sjukt kul, med mode och miljö och allt;) pusspuss mejla mig gärna ´<3

    SvaraRadera