söndag 22 november 2009

Culture Club


Som sagt kultursöndag för hela slanten. Receptionisten kollade lite konstigt på oss när fyra tjejer kommer in och ska gå på Goethes museum. Men men alltid kul att ha sett lite saker även om de inte är de roligaste. Det blev även en traditionell söndagsfika på det ;)

BTw så cyklade jag i dag i min trenchcoat och utan mössa eller vantar. Känn på den :P.

Igår hade vi en mysig drinkkväll och den var väldigt tjejig vi hade även manliga strippor :D. KOlla in Malins blogg. Och min ooch Annicas drinkar vann :D vi gjorde white russians :D yummie.
Nu ska jag söka jobb, göra grammatik, börja på min praktik redovisning och googla lite om Goethe. Och så ska jag skypea med mina älskade kusiner :D.



1 kommentar:

  1. Shit vad du e effektiv... Själv vaknade jag kl 12 och diskade, duschade och la in saker på youtube + facebook. Kl 16 däckade jag i sängen o kollade på TV... Hur fan pallar du få så mkt gjort?

    SvaraRadera