måndag 25 maj 2009

We belong together...

Sitter och läser i Dam tidningen och hela tidningen är fylld med bröllopsspecial iom att vi har ett kungligt giftermål nästa försommar. Om jag hade gift mig nu skulle jag ha valt någon av dessa klänningarn de funkar bra till studenten med ;). Alla bilderna kommer från net-a-porter.com

Ett moderiktigt fodral från Zac Posen för den som väljer det trendiga bröllopet ;)

En söt klänning även den från Zac Posen

En långklänning för den som vill ha kvar det traditionella men ändå modern, från Wera Wang


En fin chiffongklänning från Vanessa Bruno


Denna är en personlig favorti från Stella McCarthney


För den häftiga som kör på ett partybröllop så passar denna från Hervé Léger



En söt klänning från Catherine Malandrino

Denna hade jag lätt haft om jag skulle gift mig i sommar från By Marlene Birger, tänk med röda lanivin ballerinas till eller pumps med rosetter, såg ett par sådana skor idag på håkansson otroligt fina de var röda med ;)

Ett klassikt fodral från Alexander McQueen

Om man vill vara extravagant så passar denna från nina ricci, en personlig faavorit ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar