söndag 10 maj 2009

Modefabriken


I lördags var jag ute på Malmö folkhögskola och gjorde ett ansökningsprov till Modefabriken. Tydligen så är det ganska svårt att komma in här med. Den första delen av provet var ett sömnadsprov. Vi fick 45 min att göra en infodring. Jag har ALDRIG gjort en infodring förr så jag hann inte alls komma långt men är nöjd med det som jag lämna in. Den andra delen var att vi skulle konstruera ett mönster + skriva ett motivationsbrev och så tog de ut oss en och en och gjorde en kort intervju. Jag är nöjd med mönstert som skulle vara inspirerat av naturen, gjorde blommor med snirkligt stjälk och lite påfågel/hjärta saker. Och intervjun gick bra den med så det ser lovande ut ( det klänns i som att jag kommer att komma in här med, men jag tackar nej isf).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar