onsdag 13 maj 2009

Do you like my style? yeah that's sexy ...



JAg vill också ha en catsuit. Efter melodifestivalen så blev jag avundsjul på Agnes kläder och diskutera outfiten med några kompisar som tycket att den passa mig. Men tänk er en mörk vinterkväll med en paljettsuit och en pälsjacka ovanpå och killer heels. Ahhhhh jag längar, det kryper i mina fingrar, ja sa då att jag skulle testa att sy en. Det finns passande tyg på Stoff och stil vet jag ;). Sedan såg jag en bild på Lady Gaga att hon hade den omtalade kroppstrupna av Margiela på sig och i Elle läste jag idag en som hade testat att ha kroppsstrumpeoutfiten med hårkappan en hel dag. Riktigt intressant. Me like. Även Ciara i Love sex magic har en häftig suit i zebra mönster.;). So Delicious.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar