söndag 10 maj 2009

Oh meines Gott

Detta är helt ofattbart och jag kan fortfarande inte förstå det. I tisdags fick jag reda påatt jag är antagen till en språkkurs i tyska i Düsseldorf. Så nu är det bråttom att fixa alla möjliga saker blanda annat boende för kursen börjar den 6 juli. Så det blir en ledig månad efter studenten sedan bär det av till Düsseldorf som blir min nya hemstad t.o.m den 18 december. Alla som ska ut i världen under hösten får gärna stanna till hos mig en helg, så att jag slipper sakna mina teletubbies så mycket.



Så mina drömmar börjar bli uppfyllda nu en efter en :D

1 kommentar:

  1. ÅÅ anna jag är så glad för din skull! jag vet skjuttsingen inte vad jag ska göra med mitt liv, så universitett blir ju en sista utväg som att säga..om jag ens visste vad jag skulle inrikta mig på!? ajaja men GRATTIS!! sååå funn;) haha jag kanske kan häsla på dig i düsseldorf! aa en månad e länge, ja ska väl vara här i 3..meen shiit jaa nåt får hända, vi fårs e var livet tar oss! puzzzz

    SvaraRadera