onsdag 13 maj 2009

Balla Ballerinas



Jag har två par ballerinas, ett par som jag älskar som liknar chloé paddington kollektionen som kom för några år sedan och ett par i VELVET. Mina älsklingar håller dock på att gå sönder och de snare paret har inte någon kvalite direkt. Så jag behöver investera i minst två par svarta och gärna någon mer rolig. Hittade några fina på vagabond, förövrigt så har vagabond prisvärda skor med bra kvalitet och de är alltid modeuppdaterade. KAn också nämna att jag köpta ett par kilklackar från vagabond för lite ölver ett år sedan och klacken gick nyligen sönder och jag in till affären och lämna in dem. Sedan fick jag tillbaka dem med ny klack och jag behövde inte betala ett öre.


1 kommentar:

  1. mjaaa..haha köpte mina ballerina där förra året..dom lossnade där framme efter typ ttre veckor..jag fick itne pengarna tillbaka, elelr dom helt fixade eller nya skor, em sniket. ananrs har de bra skor., men haha tyvärr itne jsut ballerina i mitt fsll:O

    SvaraRadera