söndag 3 augusti 2008

LookBook




I helgen så har jag suttit och börjat fixa ihop bilder till min LookBook för A/W -08. Det är kul när man sätter ihop bilder för nu ser jag mer vilken stil det är jag vill visa i mina kläder och design. Det är en "locker" men elegant stil som gärna är matchad och allt är i harmoni men det ska inte bli tantigt och för damigt. Jag skulle aldrig göra en dräkt med matchad kjol och jacka, nej det är inte mig. Jag hittade en bild på Catherine Zeta-Jones som jag tycker klär sig väldigt snyggt.


Bild från veckoreyvn.se

I A/W kommer det bli en del organza vilket jag älskar och en del tunna tyger, men även draperad trikå och jersey. Färger som dominerar är svart, vinrött, lila och petrol blå fast även silver och guld. Svart och guld är något jag gillar och alltid arbetar med så det kommer ni se mer av...



Denna ringen är helt Annalicious och samspelet mellan guld, svart och diamanter och helt perfekt. Ringen heter Cave och är från Georg Jensen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar