lördag 20 mars 2010

Yesterday all my problems seamed so far away...

Forever in my Heart är dessa skorna. Stella McCarthney HT -08.


Igår blev det ju kiez som vanligt. Vi började med en liten bar runda i chansen och så mötte vi upp lite folk som gick och så kom det nya. När vi väl kom till kiez slutade det med att vissa i gänget hängde på gatan medan andra stack till en elektrobar. Jag hade inte alls festhumör så jag tänkte gå ganska snabbt. Då mötte jag upp de vi hade tappat på gatan och de sa att de skulle till elektrostället nu, men det tog ju en eveighet så jag och en tjej jag mötte bland de andra stack hem. Vi skulle til lsamma håll och hade ställskap på bahnan. Detta gillar jag om tyskland. Man har inte så mycket krav och folk kollar inte helt snett. Så där satt vi och diskuterade tyska skolsystemet på vägen hem.



Nu har jag sökt in till skolor inför hösten. Slutade med att jag sökte juridik och franska inför HT10 båda 15 hp. Och därefter kommer tyska 30 hp och massa ekonomiprogramm och sist men inte minst har jag sökt juristprogrammet överallt utom i Umeå, sorry Jan :P.



Nu sitter jag med högskoleprovet och övar det. Ska strax göra lunch och därefter möta upp Anna i stan. Jag är på jakt efter skor idag. Tamaris gör mcyket bra skor tycker jag och var inne i en av deras affärer igår. Där fanns mycket snyggt inför våren och sommaren. Bland annat de skorna jag provade med Malin i Lund och btw så är de 20 Euro billigare här. Så kanske kommer hem med två par :O.




1 kommentar:

  1. Min kompis Mie har stella skorna :) klumpiga att gå i dock :)Kul att du bloggar :D

    SvaraRadera