onsdag 17 mars 2010

I want to shake my boodie



Idag har det varit underbart väder, lite sol men varmt, hela tio grader. Så min skinnjacka invigdes utomhus för första gången.


Jag har även börjat göra planer för helgen, har sökt ca 5 jobb and more to come.


Idag och igår har jga tränat och lyssnat på Schüttel dein Speck samtidigt. Men idag på gymmet hade jga så mycket enegri var helt galet och jag har mycket energi kvar. Jag ville bar dansa och sjunga med till min ipod, när jag gick hem så blev det svårt att gå normalt. Jag gick och sjöng/dansa/gick såg nog lite roligt ut men what the hell.


Bis nächsten mal!

1 kommentar:

  1. yaay annna vad glad jag blir att du tien lagt ner bloggen! jag tränade i evckan emd och ja håller med våren komemr med nån sån magisk enegri, jag var helt WOOOO!!! hihih så fun fun! vi får mejlas snart! puusus

    SvaraRadera