tisdag 13 januari 2009

PAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaahhhhhhhhh!!!

Hej nu är lovet slut och skolan har börjat, måste bli ambitiösare och mer målmedveten. Hoppas det löser sig nu när jag får mycket att göra och jag ska börja träna och annat smått och gott som låter vov vov.

Till en början har jag nästan gjort klat min LookBook, bara ett uppslag kvar men den ska jag vänta med.

Jag har också snart gjort klart den första klänningen jag började med men de andra tre är klara.

Jag har kommit på vad mitt sista plagg ska vara och den ska gå i DoRedo anda. Jag tänker köpa en bomullsblus second hand och sy om den så att det blir mycket rysch-rysch och volanger.

lite i denna andan fast i vitt, toppen är från Vanessa bruno hos Net-a-porter


Jag har även en hög med saker som behöver göras hemma, håller dock på att beta av den. Blanda annat att fixa taggar till kläderna och göra klart små sy saker.
Jag har även börjat att skriva på mitt arbete till mina kläder. Det kommer att handla om miljövänliga tyger och jag har skrivit klart den första kapitlet med inledning, syfte och frågeställning och även forskningsöversikt.
Sedan ska jag sammmanställa allt i ett kapitel med fyra delar tror jag och efter det kommer en diskussion sedan är det klart.
Har planerat inmycket studietid under våren och nu gäller det bara att jag följer det ;)
// Annalicious

1 kommentar:

  1. Det går säkert bra, låter som en extremt episk bok ju! :D

    Jag håller på att välja film till lördag, det kommer säkert bli den bästa filmen någonsin (såklart)!

    SvaraRadera