torsdag 15 januari 2009

Pa igen

Sitter med projektarbetet nu och jag ser hela den teoretiska biten framför mig och nu måste jag bara skriva ner det men fick lite panik över hur lite tid som är kvar enbart 10 veckor för mig.

Men hoppas det går bra jag måste foölja min planering väldigt strikt. Sedan vill jag ju såklart få MVG med. Men liksom att hjälpa ett barnhem eller skolor i afrika är ju jätteambistiöst och sådana projekt är det på min skola men om man jämför med andra mer yrkesförbredande skolor får deras elever MVG för ja jag gjorde ett bord. Så jag vill ju ha MVG.

Nej nu ska jag inte vara negativ men det blir en jobbig vår med mycket plugg och jag vill sätta bra betyg i tyska och fysik men ännu bättre i alla andra. Sedan har jag ju då projektarbetet och så vill jag söka jobb men jag kan inte direkt börja jobba förrän vecka 17 för då känns det lättare i skolan.

Och sedan har jag två festklänningar jag måste göra, som jag vill göra men det känns som at tiden inte riktigt finns där. Men ska börja sätta mig med dem ikväll.

Ja bara lite av de sakerna jag tänker på idag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar