torsdag 20 november 2008

Vad är du galen i??

Vissa är galna i skor, andra klänningar, vissa väskor (som jag). Det finns mycket att vara galen i stolar, parfym, hängslen, löshår... Ja listan kan göras lång och nu menar jag bara konkreta saker som går inom mode/skönhet och inredning.

De sakerna jag är galen i är nog väskor och lampor. Man kan inte ha för få väskor, minst en för varje veckodag och tillfälle (there's is no max limit). Lampor och ljus är nog det viktigaste inredningsmässigt. Om man inte har bra ljussättning så känns rummet inte bra oavsett hur fins inrett det är.

En dag så gick jag förbi den nya Max resturangen på stortorget och till min förvåning så har de satsat på bra kvalitets lampor som inte är masstillverkade för just deras kedja. Utan de hade lampan PXL (av Fredrik Mattson) hängades i fönstret. Kanske inte min favorit men den är snygg och nytänkande. Jag gillar lampor of everykind.

Från Annalicious


Nu ska jag äta morötter i mitt dåligt ljussatta hem.

Så vad är du GALEN i ?? I Want to hear ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar