torsdag 13 november 2008

13th of November

Mini-update idag, syr i rask takt men inte lika snabbt som jag hade velat, den guldiga tygbiten har dock blivit en klänning men har foder och blixtlås + ärmar och halsfåll att sy, sedan har jag köpt och klippt i tyg till en sharon orange pikéklänning som man kan ha när man daycruisear med sin ChrisCraft ;).

Som sagt 13 november idag = H&M släpper sitt sammarbete med Comme, inte riktigt min stil. Jag ångrar fortfarande att jag inte köpte paljettklänningen Madonna lanserade för H&M för några år sedan.

Samsöe och Samsöe hade också opening idag, jag hann inte titta förbi men ska nog göra det imorgon eller på lördag. Jag älskar ju Dansk design och By Marlene Birger är en favorit och Arne Jacobsen (sen tänkte jag inte nämna fler men kom på) och såklart Georg Jensen.

Ha en trevlig helg så kanske jag laddar upp på söndag igen.

Ps. Tänkte skanna in lite bilder och lägg upp till ett roligt kollage men vår skanner funkar inte så får se om jag får det skannat i helgen, jag hoppas det.

1 kommentar:

  1. Ohh du ar duktig!! vill sa garna se!! jag sag forresten taktonic dancers vid champs elysee!! cooligt och jag filmade det :D pussisar

    SvaraRadera