fredag 21 november 2008

Collection

My collection is nicht fortgestrittene aber den växer fram, när jag gick i et fina snölandskapet i morse kom jag på alla plagg som jag ska sy, så imorgon ska jag tvinga med pappa och handla tyg och på söndag ska jag börja på plagg 3. Plagg 1 och 2 är typ klara bara lite fållar kvar.

Lite om plaggen

Plagg 1 är en beige siden klänning som passar till kvällens partyn

plagg 2 är en dagsklänning i orange piké som man kan ha när man day cruisar

plagg 3 är en klänning som funkar både dag och natt, beror på acessoarerna, den kommer vara beige och vara en tajt trikå klänning. Till den ska jag sy en liten aftonjacka i samma stuk som plagg 1.

sedan blir det då en liten aftonjacka blå, en coctail klänning rosa till (och en beige chiffong kjol) sedan två fest klänningar en rosa och en sharon orange.

Trevlig kväll

ps. Om två månader från idag fyller jag 19, så kolla in vad jag vill ha här och här ;) because it's gonna be a wild party

1 kommentar:

  1. haha du fyller år på samma dag som en viss gammal lover kom jag på ;) puzziz påd ej dukitg du e med kolektioenn och dessutom peppar du mej att arbeta med mitt arbete!!;) <<33

    SvaraRadera