onsdag 5 november 2008

Sidendrömmar


Tjenixen, nu har projekt klänning nr 1 börjat och jag borde ha kick off fest typ, tycker min pappa iaf :P


Idag var jag och handlade tyg, i en affär vid skolan (Triangeln) Tusen tyger och Miljö de har jättemycket fina tyger för hemmet och bra sortiment av klänningstyger.


Så jag köpte ett siden tyg, för nu när jag har börjat med mitt PA. Så är det så att tyger måsta klassas som bra miljöval om de ska vara ekologiska, detta är dock svårt att hitta och de flesta av dessa tyger är av hampa, bomull och lin. Det finns dock siden tyger men det är ännu svårare. Så därför, efter lite reasearch om produktionen av tyger, visste jag och kom fram till att det är ju bästa att köpa tyger från naturligt fiber, så det är minst bearbeatat.


Från Annalicious


Här är en liten sneakpeak


Annalicious

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar