tisdag 14 oktober 2008

MrsBond

Tjingeling darlings!

Daniel Craig och hans Bondbrud, Olga är i Stockholm på presskonferens regearding James Bond and Quantum of Solace. Denna måste jag se och även filmen om Sagan som har premiär på fredag;).

Från Annalicious


Jag är inte så tekniskt lagd men ska fixa bilderna så att man ser dem bättre på min kollektion. Och jag kan meddela att jag har mer tid till att sy S/S - 09 nu, för jag ska ha det som PROJEKTARBETE =D. Ska även skriva lite om tyger och hur olika material framställs och vilken påverkan framställningen och färgning har på miljön och att man hellre kan köpa second Hand eller sy efter konceptet "Do Redo" som jag arbetar lite med. Och kanske lite om att man kan återanvända gamla plagg och gör om till nya helt och hållet utan inte enbart sy om gamla plagg som "Do Redo" står för.

Så denna veckan har jag massor av skolarbete men helgen och nästa vecka ska jag komma på vad jag ska skriva om och på lovet ska jag börja skissa och titta på tyger och hitta någon ny trevlig tygaffär i stan gärna med ekotyger, någon som har något förslag??

Så jag kanske lägger upp någon liten insprations inlägg i veckan annars får ni checka in läget till helgen.

Ha det superlicious till dess
- AnnA

1 kommentar:

  1. Grattis till att ha kläderna som ditt projektarbete! Blir säkert kul :)

    SvaraRadera