tisdag 28 oktober 2008

Frågeställning

Nu är det lov och det innebär att jag måste göra sjukt mycket PA för att hinna ikapp.
Jag har searchat the webb som en fanatiker efter bra tygaffärer i Malmö, gärna med ekologiska tyger. Detta är dock svårt att finna. Jag har hittat tygaffärer på nätet men tygerna där är mest olika trikåtyger och det känns inte så Annalicious just nu. Var in en sväng på davidshall för att besöka tyg i meter och ägarinnan berätta att det inte går så bra så affären ska stänga. Och det tycker inte jag är så kul för där handlar jag de flesta av mina tyger. Men imorgon har jag en lista på tygaffärer jag ska kolla in bl.a. en på Drottningtorget som säljer kläder och tyger allt ekologiskt.

Sen kommer problem nummer två. JAG MÅSTE HA EN BRA FRÅGESTÄLLNING. Man måste ha en frågeställning till sitt arbete och jag tänkte då.

- Finns det snygga ekologiska kläder?
- Går det att sy egna snygga ekologiska kläder?
- Vad innebär ekologisk märkning?

I den andan går frågorna, iofs jag ha kvar fråga två och säga NEJ det är svårt då utbudet är väldigt begränsat och det finns stora skillnader i pris.

Har ni någon idé till en bra frågeställning??

Ha det bra ikväll, själv ska jag göra lite reasearch till LookBook och vid nio blir det varmchoklad och Desperate Housewives.

Ps. Vilket vackert väder det var idag, en underbar dag med underbara vänner och jag fick även klippt mitt hår på ett mycket trevligt och prisvärt ställe, ska definitivt dit igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar