måndag 24 maj 2010

AnnaPannaKaffeKanna^2


Anna ville dock inte hamna på bild :P

I onsdags åkte jag och hämtade Anna från Hamburg på Svågertorp. Sedan begav vi oss ut på cykelsafari i Malmö, hon fick se alla centrala delarna utom värnhem :P.

På torsdagen åkte vi till Köpenhamn och vilken underbar stad det är. Vi strosa omkring i solen och tittade på folk, sedan kom vi ner till Nyhavn där vi satte oss vid havet och åt en liten lätt lunch.

Jag tycker verkligen om Köpenhamn och Danskar. Jag fann till och med språket härligt ända tills vi skulle köpa glass men men...


Jag kan definitivt tänka mig plugga där nästa höst :D.

Sedan så hann jag och Anna med massor av andra saker, vi hängde i solknedgången i Västra, vi kollade in Karnevalen i Lund, vi fikade på lilla Torg och vi startade vår omtalade rosésäsong tillsammans.

Ett par riktigt härliga dagar :D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar