tisdag 9 februari 2010

# 4

Livet med min syster Madonnna skriven av Christopher Ciccone

Jag kunde inte slita mig från denna bok och det känns lite sorgligt att den är slut. Den var mycket underhållande och informativ på ett sarkastikst men ändå kärleksfullt sätt. Christopher Ciccone är en av Madonnas flera syskon men är den som har haft bäst kontakt med henne under åren, då han har jobbat som hennes alltiallo skulle jag kalla det. Allt börjar i deras hem med mamman Madonna som snabbt går bort i cancer hennes plats byts av styvmamman Joan som ingen av barnen riktigt har gillat. Chrsitopher berättar om livet där hemma om Madonna och hur hon betedde sig i hemmet och hur hon sedan tog sig till toppen.


Den var otoligt intressant att läsa och Madonna är verkilgen inte den person jag trodde. Christopher har fullt utt sagt få ta mycket skit från henne men han har alltid ställt upp för henne igen bara för att få bli nedslagen igen. Jag vill inte berätta för mycket men säger bara läs den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar