måndag 29 december 2008

Klädskolan


Hej! Nu är jag back efter julens bestyr.

Min farmor tipsade om Klädskolan så jag gick in och tittade. Här kan man gå en online kurs i sömnad och få info skickat till ens mejl sen gör man det man har fått i uppdrag hemma på sin egna symaskin.


Jag tyckte det var intressant så jag beställde en test kurs ;), så vi får se hur det går.


Snart är der nyår och sedan åker jag och kommer tillbaka tills skolan börjar. Innan jag åker ska jag försöka sy klart mina klännningar (får bli imorgon).


Idag ska jag köpa ett Fotoalbum, som jag ska använda som LookBook, så imorgon får jag samla ihop material till den. Så ska jag hålla på med den när jag är bortrest.


Gott Nytt År så ses vi 2009




PS. Jag sitter och drömmer mig bort i massa fina bilder från Agenturen LundLund, gå in och titta, speciellt Oscar Falk och Liselotte Watkins.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar