måndag 1 december 2008

December 1

Vinden susar i advent och vårt första ljus blir tänt.

Idag är det julmånad, jag började i helgen med lussekattsbak på lördagen och julmarknad på söndagen. Sedan har våra ljusstakar kommit fram och min ängel hänger i fönstret.

Idag har jag inte direkt gjort något juligt men jag har fikat med lussekatter och pepparkakor. Jag såg även julkalendern i morse, det var typisk Anders och Måns humor. Den verkar inte så bra men antar att jag följer den typ veckan ut och sen tröttnar jag om det inte visar sig att den är riktigt bra och rolig.

Det är då också dags att börja tänka på julklappar, något som jag verkligen skulle behöva är ett snyggt usb-minne ;). Jag hittade detta:



Ett sammarbete mellan Swarowski och Philipps, jag är dock lite sent ute för det lanserades hösten 07 men man kan alltid fynda på ebay ;)

Pussis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar