torsdag 18 december 2008

Jul Jul strålande jul

Hej! NU är det då jul igen, och då får man pyssla mycket och mysa det tycker jag är trevligt.

Lite julupdate:

JAg har varit på många julmarknader med min mamma och pappa och det har varit trevligt;).

Och idag blev det äntligen riktig julstämmning här för vi köpte gran och jag klädde den (Royal Copenhagen har jättefint julgrans pynt och såklart massa annat fint), och vi har tagit fram massa andra juliga jus och saker ;). Sedan har jag pyntat mitt rum och tydligen så var jag väldigt förtjust i Lucia när jag var liten, det fanns hur mycket hemmagjort Lucia-pynt, Kanske för att jag var överlycklig när jag gick i trean och fick vara Lucia,

Sedan pyssla jag lite själv för jag är den ende i familjen som gillar sådant, så jag har gjort lite nejlika - apelsiner och annat smått, jag måste också göra julgodis någon dag =D.

Imorgon är det julavslutning och jag ska ha liten mysig julavslutning hos mig på kvällen, det blir julmust och glögg och lussebullar och pepparkakor och lite mer hälsosamma clementiner ;)

God Jul på er alla ;)

Btw. vi har en Fleischorgie i vårt kylskåp ;).

2 kommentarer:

  1. Glöm inte Rock Band imorgon, courtsey of me!

    SvaraRadera
  2. Oh det var himlans mys hos dig igår!! Du får ta och skicka bilderna från din och din systers kamera! min msn: natta23@hotmail.com :D puss gumman

    SvaraRadera