måndag 13 april 2009

Sol, vind och vatten, höga berg och djupa hav


... det är mina somrar byggda av.


Nu har jag spenderat några sköna dagar på landet uppe i bohuslän. Innan jag åkte frågade några vänner vad man egentligen gör där. Ja typ ingenting och det är så skönt man glömmer tid och rum och alla dagarna tappar sinaa namn och blir bara dag, dag och dag. En vanlig dag är typ att man vakna äter lite sedan springer man en runda och sedan slappar man på altanen sedan slappar man lite på soffan sedan så går man en runda och sedan så är det kväll och man ska äta. MAn gör ju andra saker med åker på utflykter, träffar släkten. Denna gång så fick jag också besök av min caruschka och det var superlicious. Det är även skönt på landet man slipper tänka på saker och ting utan man behöver bara leva. Man slipper bekymra sig om skola, jobb, pengar, framtid och andra jobbiga saker. Nu ska jag på semester igen för om någon timme ska jag bege mig mot berlin opch tydligen är vädret SUPERLICIOUS där.

PÅ landet hann jag även sola ganska mycket för vädret var jättefint så mina slfräknar börjar komma.

1 kommentar:

  1. det avr så jääävla superlicous, ye vädret. mm bohuslän låter mys, duun worry, ja det e bara att leva;*)

    SvaraRadera