måndag 6 april 2009

I'm gonna dance with somebody


KLänning från i somras som jag bara använt på midsommar 08, invigdes i lördags

Tjohej, har varit aningen frånvarande men kan bero på att det är LOV. I lördags mötte jag upp lite folk i stan och vi drack juice. Sjukt god är en juicebar man kan köpa juice och smoothies och sallader. Jätteroligt koncept så vi satt i solen och drack juice =P. Sedan gick vi och tittade på HElena Ohlssons fina utställning, hoppas jag får en signerad illustration av henne till studenten.



Mycket att välja mellan, jag tog en shopaholic som tydligen passa mig =p, fast det håller jag med om.

På kvällen drog vi till svedala för att fira Josefin som blev nitton i veckan, det var mycket trevligt med god mat och mycket dans ;).




Ultimat dans klänning på hemmafester, använd den dock inte på klubbar, och min hemmasydda lilla jacka/kavaj.


Jag har även hunnit köpa en ny klocka, fårn Guess, som jag har gått och vängtat på i typ en månad.


Gissa vad jag belv inspirerad av:P, gucci s/s -09.



Så nu ska jag göra lite småsaker här hemma sen ska jag glassa i solen =P och ikväll ska jag till Laserdome för första gången =)

Puss PUssss, för vissa går det lite bättre och jag har nu 14 läsare om dan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar