söndag 20 juli 2008

I just LOVE PLAZA MAGAZINE

Det måste vara den bästa tidningen i hela världen. Är otroligt välgjord in i minsta detalj och det är roligt att varje nummer har ett eget tema som POP, Frankrike m.m. Det är roligt att dem också bara har de allra dyraste märkena med i sina reportage, för det är där jag får min inspiration från och inte typ VR.



Dem har bara HM känns det som och om man går in i en HM butik så vart enda plagg är direkt plagiat, vilket är tråkigt. (Fast jag kan dock hålla med om att man betalar mycket för loggan när/om man handlar från märken som Dior, Chanel och LV). Så därför är det roligt att se och inte röra.Om jag ser något jag gillar så händer det att jag kanske använder någon detalj/färg/mönster/tyg i mina skisser men jag kopierar inte rakt av.

Tillbaka till PlAZA som är helt lovely för det är både för honom och henne, och inte bara mode utan även inredning, teknink, arkitektur, kultur och design. Om jag skulle bo i en tidning skulle det isf vara i PLAZA MAGAZINE. Mycket cred till dem. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar